Duben 2016

Vítej na Teen Wolf RPG!

15. dubna 2016 v 14:56

Jsi milovník seriálu Teen Wolf? Chtěl/a bys zažít příběh na vlastní kůži? Jsi zamilovaný/á do postavy z Teen Wolf? (hah, já teda jo...) Chtěl/a bys poznat nové lidi se stejným zájmem? Neváhej a připoj se k RPG!
Můžeš hrát za svoji vlastní nebo za v seriálu již existující postavu a je jen na tobě, jak si povede!

REGISTRACE

15. dubna 2016 v 14:42
Pokud chceš být součástí RPG hry, prosím vyplň do komentářů:

1) Jméno a příjmení (nesmí být české!)
2) Věk postavy
3) Profese (student/pracovní obor)
4) Bytost
5) Něco o vaší postavě
6) Fotka vaší postavy (pošlete odkaz na kvalitní fotku!)

Pravidlo: Hodnost alfy přiděluji já, můžeme se ale všichni shnoudnout společně při hraní.

PRAVIDLA

15. dubna 2016 v 14:32
Můžete hrát za již existující postavy v seriálu nebo za svoji vlastní vymyšlenou postavu. Ideální by bylo mít hráče za existující postavy a pár smyšelných postav. Hra se odehrává kolem páté série.

Pozor ovšem na vymýšlení postav. Každoročně narážíme v nějakém RPGčku, na lidi, kteří si myslí že jsou mocnější než my-nechceme-vědět-kdo, drsnější než Chuck Norris, silnější než Hulk, kříženec vlkodlaka, upíra a jezerních lidí, jehož prarodiče jsou Křemílek s Vochomůrkou.

-PRAVIDLA-

  • Píšeme ve třetí osobě, v přítomném čase. ( *Obleče se do kostkaté košile, a zasedne ke stolu* )
  • Přímou řeč píšeme v kurzívě. - Př. A co chceš jako dělat? *Naštvaně se opře rukama o stůl, a sleduje ho*
  • Je zakázáno používat smajlíky, a jiné nesmyslné znaky. Od toho je tu chat.
  • Nesmíte psát do více lokací. Když chcete do jiné lokace, musíte napsat kam jdete (aspoň naznačit směr).
  • Bude se trestat vypravěčování jiné postavy. O to se stará druhá postava nebo vypravěč.
  • Vulgarismy, rasistické nebo sexuální přípomínky, se trestá vyhozením ze hry a odstraněním postavy. Při opakování se budou blokovat Vaše IP adresa.
  • Žádné odkazy typu "like prosím…", okamžitě mažem, v případě opakování blok IP adresy.

-ČASTÉ CHYBY-

  • Hrajte reálně. Nikdo nemá radost z bezchybných a dokonalých postav.
  • Respektujte křišťálovou stěnu. Tzn. pokud se vy, jako vy hráči dozvíte nějakou novinku v lokaci, vaše postava o tom neví. Př. Jane oznámí Tobiasi oznámí, že jí zemřela matka. Pokud vaše postava nebyla ve stejné lokaci (samozřejmě ne, pokud budete na druhé straně parku), nebude o tom vědět, i když vy jako hráč to víte. Musí se to dozvědět od někoho.